Dostępne kursy
Sprawdź swoją znajomość MS Worda TEST
Jak dobrze znasz pakiet Microsoft Office a w szczególności MS Worda? Sprawdź swoją wiedzę., wypełnij test.
E-marketing w praktyce. Skuteczne narzędzia sprzedaży przez internet.
MS Word zaawansowane formatowanie tekstu
Jak używać zaawansowanych funkcji formatowania tekstu? Czym jest twarda spacja i jak stosować automatyczne spisy treści? Co to są sekcje i jak konstruować wzory w edytorze tekstów? Zapraszamy na szkolnie - odpowiemy na te i inne pytania.
Zaawansowane opcje w MS Excel
- Poznanie tzw. „dobrej praktyki” dotyczącej pracy z arkuszem kalkulacyjnym
- Program został skonstruowany tak, aby prowadził uczestników przez najważniejsze elementy programu Excel ucząc jak dobrać optymalne narzędzie do danego problemu
- Zdobycie wiedzy nt. zaawansowanych narzędzi baz danych – w tym także tabeli przestawnej, jej modyfikacji oraz ochrony
Profesjonalna obsługa trudnego klienta.
- Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
- Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
- Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
- Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi
Negocjacje handlowe z gorszej pozycji wyjściowej.
- Rozwój umiejętności negocjacyjnych
- Poznanie własnych predyspozycji negocjacyjnych
- Nauka strategi, taktyk i technik negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
- Poznanie stylów negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metody wywierania wpływu
- Nauka wykrywania i zapobiegania manipulacjom w negocjacjach
- Nauka radzenia sobie z trudnym partnerem w negocjacjach
- Poznanie zasady wpływu społecznego.
- Nabycie umiejętności obrony przed manipulacją w negocjacjach.
- Wiedza w zakresie stosowania presupozycji i metaprogramów stosowanych w NLP
Metody pozyskiwania klientów. Techniki rozmów handlowych.
Celem szkolenia jest zdobycie przez handlowców umiejętności sprzedaży, gdy spotkania osobiste z osobami decyzyjnymi są niemożliwe. W takich czasach również należy dokonywać spotkań, z tym, że nie osobistych a online. Umiejętność ta z pewnością przyda się każdemu sprzedawcy, który aktywnie poszukuje nowych klientów.
Szkolenia okresowe dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami
Szkolenia okresowe dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami – powinien odbyć każdy pracownik zatrudniony na stanowisku osoby kierującej pracownikami nie później niż 6 miesięcy od momentu zatrudnienia. Szkolenie okresowe przeprowadza się nie rzadziej niż raz na 5 lata.
Szkolenia okresowe dla pracowników inżynieryjno- technicznych
Szkolenia okresowe dla pracowników inżynieryjno- technicznych – powinien odbyć każdy pracownik zatrudniony na stanowisku inżynieryjno – technicznym nie później niż 12 miesięcy od momentu zatrudnienia. Szkolenie okresowe przeprowadza się nie rzadziej niż raz na 5 lata.
Szkolenia okresowe na stanowiskach administracyjno – biurowych
Szkolenia okresowe BHP na stanowiskach administracyjno–biurowych - te szkolenie powinien odbyć każdy pracownik zatrudniony na stanowisku administracyjno–biurowym nie później niż 12 miesięcy od momentu zatrudnienia. Szkolenie okresowe przeprowadza się nie rzadziej niż raz na 6 lata.
Szkolenia okresowe BHP na stanowiska robotniczych
Szkolenia okresowe BHP na stanowiskach robotniczych - te szkolenie powinien odbyć każdy pracownik zatrudniony na stanowisku robotniczym nie później niż 12 miesięcy od momentu zatrudnienia. Szkolenie okresowe przeprowadza się nie rzadziej niż raz na 3 lata. Jeśli pracownik wykonuje pracę szczególnie niebezpieczne nie rzadziej niż 1 na rok.
Szkolenie wstępne BHP
Szkolenie wstępne BHP – to szkolenie powinien odbyć każdy nowo zatrudniony pracownik przed przystąpieniem do pracy.
NERWY W PRACY MENEDŻERA. Jak odzyskać wewnętrzny SPOKÓJ i zwiększyć efektywność zespołu?
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu panowania nad emocjami, które decydują o efektywności pracy podległych pracowników. Jednakże wiedza to tyko 10%. Celem szkolenia jest wypracowanie nowych, innych nawyków komunikacji.
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, którzy mają świadomość swoich "błędów emocjonalnych" w pracy z ludźmi i chcieliby nad tym pracować.
Prawo pracy dla menedżerów i pracodawców. Prawo pracy dla HR a COVID 19
Szkolenie kierowane jest do menedżerów oraz pracodawców, którzy kierują i zarządzają zespołami. Pozyskają aktualną wiedzę z Prawa Pracy, tak aby uniknąć nieporozumień i sporów z pracownikami, którzy dziś (często już) mają bardzo dużą wiedzę. Zostaną przedstawione najnowsze zmiany w Prawie Pracy dla menedżerów HR, związane z obecną sytuacją COVID 19.
Mistrz/ Brygadzista Menedżerem Produkcji
Dostosowanie swojego sposobu zarządzania zespołem produkcyjnym do zmieniającego się środowiska organizacyjnego przy wykorzystaniu lub wprowadzeniu użytecznych narzędzi z zakresu zarządzania produkcją. Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w celu ulepszenia własnego sposobu sprawowania roli przełożonego oraz przyczynienie się do rozwoju całej organizacji.
Warsztat skutecznego kierowania. Motywacja i przywództwo.
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, którzy kierują zespołem i chcą udoskonalić 4 funkcje kierowania (przewodzenia i motywowania) zespołem: komunikowanie (celów - delegowanie, zasad, oczekiwań, rozmów dyscyplinujących, w konflikcie), rozwijanie pracowników poprzez coaching, usprawnienia, empowerment. Celem szkolenia jest wsparcie w zwiększeniu autorytetu oraz efektywności w kierowaniu i zarządzaniu.
Równowaga między pracą a życiem osobistym - "Life Work Balance".
Szkolenie skierowany jest do osób, które chcą:
– lepiej poznać siebie i zadbać o swoje szczęście w obecnej pracy i w domu,
– odzyskać motywację do pracy i życia,
– osiągnąć sukces zawdowy i prywatny w obecnej sytuacji,
– odkryć swój prawdziwy potencjał i zacząć go wykorzystywać,
– poprawić relacje ze sobą samym i z innymi,
– zyskać odwagę do podejmowania decyzji w pracy i w domu.
Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe
- Doskonalenie umiejętności planowania, przygotowania i prowadzenia prezentacji
- Doskonalenie umiejętności w skutecznym kierowaniu prezentacją, aby osiągnąć maksymalny zysk z zainwestowanego czasu
- Doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji
Komunikacja interpersonalna. Rozwój EI - inteligencji emocjonalnej
- Poznanie narzędzi do samodzielnej pracy nad rozwojem inteligencji emocjonalnej
- Nauczenie skuteczniejszego słuchania i rozumienia
- Umiejętność komunikowania się z trudnymi ludźmi
- Umiejętność komunikowania trudnych spraw
- Unikanie nieporozumień lub konfliktów
Zarządzanie czasem i projektami wg PMI.
- Dokonanie oceny wykorzystywania czasu w swoim aktualnym życiu
- Poznanie reguł, które pozwolą wygospodarować czas na rzecz własnego rozwoju
- Poznanie sposobów na odróżnianie rzeczy ważnych od nieważnych
- Umiejętność planowania działań koniecznych do osiągania celów
- Nabycei umiejętności zarządzania projektem wg standardów PMI - Project Management Institute: planowania, organizowania, kontrolowania i oceniania
- Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem wewnątrz zespołu i zarządzania kryzysami w projekcie
- Nabycie umiejętności ustalania i weryfikowania celi i priorytetów
- Nabycie umiejętności planowania, przygotowania i kontrolowania własnych oraz zespołowych prac
- Nabycie umiejętności opracowania harmonogramu prac dla siebie, zespołu i kierownictwa, monitorowania i raportowania postępu prac
Kadry i płace w praktyce - ostatnie zmiany i praktyka stosowania w czasach COVID19
Podczas zajęć poznacie Państwo praktyczne rozwiązania wynikające z wprowadzenia Tarcz antykryzysowych.
- Prezydencka nowelizacja kodeksu pracy.
- Zmiany w zasadach prowadzenia akt osobowych i dokumentacji pracowniczej – o czym warto pamiętać.
- Zasady procesu rekrutacji w związku z RODO – po zmianach.
- Zasady monitoringu w miejscu pracy – po zmianach.
- Umowy o pracę – o czym należy pamiętać.
- Rozwiązywanie umów o pracę w świetle najnowszego orzecznictwa sądu najwyższego.
- Czas pracy – o czym należy pamiętać.
- Urlopy pracownicze
- Ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się covid-19 w zakładzie pracy
Rachunkowość, podatki VAT, CIT, PIT, ZUS, obowiązki sprawozdawcze w uwarunkowaniach COVID 19
Pomiń site announcements