
Profesjonalna obsługa trudnego klienta.
Korzyści
- Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
- Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
- Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
- Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
- Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi

Negocjacje handlowe z gorszej pozycji wyjściowej.
Korzyści
- Rozwój umiejętności negocjacyjnych
- Poznanie własnych predyspozycji negocjacyjnych
- Nauka strategi, taktyk i technik negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
- Poznanie stylów negocjacyjnych
- Nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metody wywierania wpływu
- Nauka wykrywania i zapobiegania manipulacjom w negocjacjach
- Nauka radzenia sobie z trudnym partnerem w negocjacjach
- Poznanie zasady wpływu społecznego.
- Nabycie umiejętności obrony przed manipulacją w negocjacjach.
- Wiedza w zakresie stosowania presupozycji i metaprogramów stosowanych w NLP

Metody pozyskiwania klientów. Techniki rozmów handlowych.
Celem szkolenia jest zdobycie przez handlowców umiejętności sprzedaży, gdy spotkania osobiste z osobami decyzyjnymi są niemożliwe. W takich czasach również należy dokonywać spotkań, z tym, że nie osobistych a online. Umiejętność ta z pewnością przyda się każdemu sprzedawcy, który aktywnie poszukuje nowych klientów.