Profesjonalna obsługa trudnego klienta.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta.

Korzyści
  • Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnym klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
  • Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
  • Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
  • Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi

Negocjacje handlowe z gorszej pozycji wyjściowej.

Negocjacje handlowe z gorszej pozycji wyjściowej.

Korzyści
  • Rozwój umiejętności negocjacyjnych
  • Poznanie własnych predyspozycji negocjacyjnych
  • Nauka strategi, taktyk i technik negocjacyjnych
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
  • Poznanie stylów negocjacyjnych
  • Nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metody wywierania wpływu
  • Nauka wykrywania i zapobiegania manipulacjom w negocjacjach
  • Nauka radzenia sobie z trudnym partnerem w negocjacjach
  • Poznanie zasady wpływu społecznego.
  • Nabycie umiejętności obrony przed manipulacją w negocjacjach.
  • Wiedza w zakresie stosowania presupozycji i metaprogramów stosowanych w NLP

Metody pozyskiwania klientów. Techniki rozmów handlowych.

Metody pozyskiwania klientów. Techniki rozmów handlowych.

Celem szkolenia jest zdobycie przez handlowców umiejętności sprzedaży, gdy spotkania osobiste z osobami decyzyjnymi są niemożliwe. W takich czasach również należy dokonywać spotkań, z tym, że nie osobistych a online. Umiejętność ta z pewnością przyda się każdemu sprzedawcy, który aktywnie poszukuje nowych klientów.